Kā digitālās iespējas un sporta klubi sadarbosies radot jaunu piedāvājumu klientiem? Les Mills izpilddirektors Filips Mills dalās ar savu viedokli.

“Sociālie un motivējošie ieguvumi mudinās cilvēkus atgriezties sporta klubos,” saka Mills.

2020. gada oktobra IHRSA ziņojumā konstatēts, ka 95% sporta klubu biedru pietrūkst vismaz viena sava kluba aspekta, un vairāk nekā puse ir neapmierināti ar savas treniņu rutīnas piespiedu apstādināšanu. Neskatoties uz plašsaziņas līdzekļos parādītiem biedējošiem stāstiem, ka COVID iedvesmotais mājas fitnesa uzplaukums nozīmēs tradicionālo sporta klubu beigas- ir iepriecinoši, ka lielākā daļa sporta klubu dalībnieku vēlas atgriezties pie treniņiem sporta zālē. “Kopš sporta un fitnesa klubu atkārtotas atvēršanas jūnijā un jūlijā mēs esam pieredzējuši, ka lielu biedru skaitu, pēc iespējas ātrāk vēlas atgriezties klubā, un mēs esam gandrīz atgriezušies pie  tāda apmeklējumu līmeņa, kāds bija pirms COVID” saka Ant Martland, strauji augošās AAE ķēdes, GymNation līdzdibinātājs un mārketinga direktors. “Ir skaidri saskatāms grupu nodarbību un mūsu klubu kopienas spēks un mēs domājam, ka tas būs galvenais komponents plašākā nozares atveseļošanā. Cilvēki ir pavadījuši daudz laika izolacijā un tagad nevar vien sagaidīt, kad varēs sajust aizraujošu saviļņojumu pirms dzīvās grupu nodarbības. Mēs esam pieredzējuši dalībnieku rindas pie studijas  durvīm, lai nodrošinātu savu vietu nodarbībā. Cilvēki izmisīgi vēlas atgriezties pie vingrošanas grupās, un pēdējie mēneši ir bijuši labākais mūsu pārdošanas periods. “

Sporta klubi kļūst populārāki

Daudzi prognozēja, ka digitālās fitnesa iespējas mājās kanibalizēs dalību sporta klubos taču skaitļi to neuztur. Pirms COVID-19 aptuveni 85 % trenažieru zāles biedru jau trenējās arī mājās (Qualtrix, 2019), parādot, cik svarīgi ir spēt nodrošināt visu veidu fitnesa pieredzi, ja klubs vēlas vairot biedru lojalitāti. Tā kā pēdējos gados digitālā fitnesa revolūcija ir pieaugusi, abonentu skaits sporta zālēs un to popularitāte joprojām turpina pieaugt. Eiropa – tirgus, kas ir agrīnais digitālā fitnesa lietotājs – saskārās ar sporta klubu biedru pieaugumu par 66 % no 2009. līdz 2019. gadam. Patiešām, ņemot vērā, ka pastāv aptuveni 375 000 mobilo fitnesa lietotņu un 77 000 tika palaistas tikai 2020. gadā (Avots: App Annie), pierādījumi liecina, ka digitālais fitness piesaista arvien vairāk cilvēku. Sporta zāles ar iespaidīgu veiklību atrisināja šo COVID-19 izaicinājumu, dažu nedēļu laikā ieviešot digitālos treniņu risinājumus. Tā kā ClubIntel ziņo, ka tagad 72% pasaules sporta un fitnesa klubu, pēc pieprasījuma, piedāvā dalībniekiem tiešsaistes treniņus (salīdzinājumā ar tikai 25% – 2019. gadā), klubi nepārprotami ir guvuši ievērojamus panākumus īsā laika posmā. Daudzos aspektos pandēmija paātrināja pārmaiņas, kas sporta un fitnesa klubiem bija jāveic tāpat. Ieviešot kluba pieredzi cilvēku mājās, ir iespēja sasniegt tos, kuri parasti neapmeklē klubu. Atsevišķi digitālie risinājumi, piemēram, on-line tiešraide, var būt lielisks veids, kā klubi iegūt jaunus atbalstītājus, vairot zīmola tēlu un galu galā pārveidot šādus lietotājus par pilntiesīgiem kluba biedriem. Saskaņā ar Alliance Leisure pētījumiem 2020. gadā 96 % patērētāju, kuri izolācijas laikā on-line treniņu no kluba, teica, ka izmantos šo iespēju apmeklēt klubu klātienē, kad tā parādīsies. Tikmēr 2020. gada novembra aptaujā, kurā piedalījās 9000 Les Mills On Demand (LMOD) lietotāju, atklājās, ka 63% cilvēku, kas nav apmeklējuši sporta zāli, ir ieinteresēti izmēģināt Les Mills nodarbības klubā.

Atpakaļ dzīvē

Kaut arī tik daudz kas ir mainījies, dažas lietas paliek nemainīgas. Tie ir mūsu treneri un komanda, kas iedvesmoja cilvēkus pievienoties, un tieši viņi būs galvenais faktors, lai tos atgrieztu. Apsveriet emocionālo ieguldījumu, ko Jūsu komanda var dot, palīdzot dalībniekiem atkal justies droši. “Instruktoriem ir visstiprākā saikne ar cilvēkiem nekā nekā jebkuram citam klubā, un tagad tas ir vajadzīgs vairāk nekā jebkad agrāk,” saka Kerija Kepple, IHRSA priekšsēdētāja un Ilinoisas Styles Studios Fitness MD direktore. “Instruktori un treneri ir tie, kuri tūlīt atsākts savu darbu un darīs visu, kas vajadzīgs, lai kluba dalībnieki atkal justos labi. “

Fiziski aktīvākiem = labāki vakcīnas rezultāti

Stabilas informācijas plūsmas, par sporta klubu drošību, uzturēšana būs galvenais, kas palīdzēs izkliedēt bažas un ietekmēt politiku saistībā ar COVID-19 ierobežojumiem, taču mums vajadzētu arī uzsvērt savu ietekmi uz vakcinācijas centieniem. Vairāki pētījumi liecina, ka vingrinājumi var palīdzēt palielināt vakcinācijas efektivitāti. Birmingemas universitātes (Lielbritānija) pētījums parādīja, ka cilvēkiem, kuri dažas stundas veica vingrinājumus rokām, pirms gripas vakcīnas, attīstījās spēcīgāka imūnā atbilde. Savukārt Vācijas Zārlendas universitātes pētījumā atklājās, ka elites sportisti uzrāda izteiktāku imūnreakciju pret gripas vakcīnu, kas liek domāt, ka jo fiziski aktīvāks Jūs esat, jo efektīvāka būs Jūsu vakcīna.

Nozares vienotība

Viena no spilgtākajām lietām pagājušajā gadā ir akcentēts sporta un fizisko aktivitāšu nozīgums no valdības puses un sabiedrības kopumā. Mēs varam konkurēt savā starpā, kā uzņēmēji, taču, runājot par COVID-19, mums visiem jāsadarbojas kā vienai nozares komandai, lai nodrošinātu, ka cilvēki jūtas droši vingrojot. Nozares struktūru un žurnāla HCM lobēšanas centieni – cieši sadarbojoties ar klubiem un instruktoriem – ir sasnieguši uzvaras politikā un daudz pozitīvu virsrakstu medijos. Vairākas Eiropas valstis ir ļāvušas sporta un fitnesa klubiem darboties, atzīstot to lomu cilvēku fiziskās un garīgās veselības uzturēšanā, kā arī ļoti zemo COVID-19 inficēšanās skaitu klubos. Dati no UKactive, kas tika publicēti februārī, parādīja, ka uz 100 000 apmeklējumiem sporta un fitnesa klubos 2020. gadā tikai 1,7 cilvēkiem bija pozitīvs COVID-19 tests, pie tam nav pierādījumu, ka inficēšanās notiktu sporta klubos vai ka cilvēkiem ir bijis vīruss, kad viņi apmeklēja sporta zāli.

Oriģināls raksts : https://www.healthclubmanagement.co.uk/health-club-management-features/Powering-back/35025